piątek, 17 maja 2013

Pokój Oli

 Po raz kolejny przyszło mi zmierzyć się z tematem pokoju dziecięcego. I znów Inwestorzy mieli dylemat - czy wydać niemałe pieniądze na wystrój adekwatny do wieku córki (5 lat) czy zdecydować się na coś uniwersalnego, co posłuży przez lata... W większości przypadków rozsądek jednak zwycięża, powstają więc wnętrza ponadczasowe, neutralne które ożywić można odpowiednimi dodatkami!





autor widoków 3D - Krzysztof Stepaniuk


A wisienką na torcie w tym pokoju są uchwyty porcelanowe w kształcie ust (prod. Siro):


27 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł! Pozdrowienia z redakcji Dobrze Mieszkaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Pokój jest już prawie zrealizowany i wygląda jeszcze ładniej niż na wizualizacjach :)No i Mała Dama jest zachwycona!

      Usuń
  2. Przepiękne wnętrze. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem pod wrażeniem efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt z tego wyszedł można by coś skomponować we własnym zakresie jakby się robiło remont zaczerpnąć stąd troche inspiracji i może coś z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet zawsze mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię fioletowy. We wnętrzach, zwłaszcza jako dodatek prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  7. No fioletowy to naprawde przepiękny kolor.
    A jeśli chodzi o mnie to ostatnio robiłem sobie badanie na nietolerancje pokarmową, no i okazało się, że jestem chory. Dlatego tak rzadko bywam na blogach, ale leczenie zacząłem więc myślę że niedługo pojawie się znowu. Polecam każdemu zrobić sobie takie badania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten dywan tez daje oszałamiający efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. A muszę Wam powiedzieć, że graczowi najlepiej kupić oryginalne koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis po prostu super. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący wpis jak i cały blog. Taka wiedza może mi się przydać. Dlatego też czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Artykuł ciekawy. Myśle, że każdemu się spodoba.
    __________
    winda samozaładowcza

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog. Bardzo ciekawe artykuły.
    __________
    https://wizaz-bielsko.pl/zabiegi-pielegnacyjne/

    OdpowiedzUsuń
  15. Katsuyuki428222 lipca 2021 11:20

    Bardzo ciekawy blog. Zawiera ciekawe informacje.
    __________
    https://seo-city.pl/strony-www/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę super blog, lubie na niego wchodzić.
    _____
    https://stylowyporadnik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe informacje. Taka wiedza przyda mi się na pewno.
    _____
    wyprawka do szkoły co kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis, który ma mnóstwo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten blog jest naprawdę świetny i ma ciekawe artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Twoim blogu można znaleźć naprawdę sporo genialnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Informacje. które są na tym blogu mogą mi się przydać.
    ____
    https://fashionandre.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam aż dodasz coś nowego gdyż Twój blog mnie zainteresował.
    ____
    schody

    OdpowiedzUsuń
  24. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.
    ___
    rekuperator kompaktowy

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog jest po prostu genialny. Takie informacje mi się przydadzą.
    ____
    księga przychodów i rozchodów poznań

    OdpowiedzUsuń