wtorek, 28 maja 2013

Pokój Nastolatki - czyli jak pomieścić duży program na 20 mkw.

    Julia to 14-letnia młoda dziewczyna. Do tej pory pokój, który zajmowała na poddaszu jednorodzinnego domu w zupełności jej wystarczał. Jednak jak wiadomo, wraz z wiekiem potrzeby się zmieniają i wówczas przychodzi czas na zmiany! Nie ukrywajmy, że sosnowe mebelki, którymi umeblowany był pokój po prostu już się znudziły i nie spełniały swoich funkcji - zbyt małe biurko, za mało miejsca na książki. No i marzenia.... szerokie łóżko i blat roboczy ze szkła! Jesteśmy przecież od tego, aby te marzenia spełniać! Ponieważ mam wielką słabość do uchwytów Siro w kształcie ust - postanowiłam wykorzystać je jeszcze raz. Są bezbłędne!







autor widoków 3D - Krzysztof Stepaniuk


A tak wyglądał pokój przed metamorfozą. Postanowiłam wykorzystać niektóre elementy wyposażenia: przepiękny szezląg Bibbi Gala Colezzione i obrazki z Merylin Monroe i Audrey Hepburn.


31 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pokój, a przede wszystkim niezwykle uniwersalny - posłuży przez kilka ładnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wyszło. Faktycznie uniwersalnie. Te paski na skośnych fragmentach ścian dodają fajnego akcentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, choć wolę bardziej szalone wnętrza... te meble są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany blat to bardzo "ładny" ale nie praktyczny pomysł. Trzymanie rąk na szkle przez kilka godzin podczas odrabiania lekcji nie jest zdrowe. Proponuję klasyczne, duże biurko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szklany blat nie był pomysłem architekta - ale Inwestora. Musimy być w naszej pracy tolerancyjni - i liczyć się z decyzjami ludzi, którzy mają swoje wizje i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój bardzo ładny, a szklany blat... no cóż - nastolatka nie jest już małym dzieckiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowa kolorystyka i ten fotel- no po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 20m to sporo, bo niektórzy mają mieszkania 30m.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirowałaś mnie do urządzenia pokoju mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna aranżacja, ale trochę rzeczy bym zmienił.
    Zapraszam również na mojąstronę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pokój :) jak nowocześnie :) trzeba mieć niezłą wyobraźnię żeby coś takiego zmajstrować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny styl dla dziewczynki pokój idealny taki nowoczesny. Warto tak sobie urządzić pokój.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki pokój naprawdę fajnie wygląda. Myśle, że nie jedna osoba zwróci na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pokój, chętnie cofnęłabym się do czasów nastoletnich dla takiego pokoju! Pewnie jeszcze posłuży w czasach studenckich, cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba od dawna tak myślę, że pokój jakim jest sypialnia jest dla mnie najwięcej znaczącym pomieszczeniem. Przede wszystkim bardzo lubię przebywać w tym miejscu, więc wszelkie wyposażenie musi być również wysokiej jakości. Dlatego wiele rzeczy kupuję w senpo ponieważ mając zamiar się relaksować to róbmy to na najwyższej jakości pościelach. W końcu w pomieszczeniu takim jak sypialnia przesypiamy każdego dnia bardzo dużo godzin.

    OdpowiedzUsuń
  17. Blog jest po prostu genialny. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie zaaranżowane pomieszczenie :). Ostatnio urządzałam pokój dla mojej córki i wymieniłam niektóre meble np. łóżko. Tym razem zdecydowałam się na zakup łóżka na wymiar. W sklepie https://senpo.pl/lozka/ dokładnie określiłam podczas zakupu wszystkie wymiary oraz wybrałam niektóre detale wpływające na wygląd łóżka. Ekspert doradził mi m.in. w kwestii wyboru odpowiedniego materaca, a także pojemnika na pościel. Meble na wymiar kupuję przeważnie z względu na możliwość dopasowania ich wyglądu ściśle do wymagań oraz potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis po prostu super. Takie informacje mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę super blog. Nie wiedziałem, że można mieć tak goromny talent do prowadzenia bloga. Zazdroszczę, bo sam nie potrafię prowadzić bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takie blogi uwielbiam wchodzić gdyż mają ciekawe wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Artykuł przykuł moją uwagę gdyż jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Informacje z tak ciekawego blogu na pewno się każdemu przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe informacje. Na pewno z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog jest po prostu genialny. Zawiera ciekawe informacje.
    ____
    laptopy Warszawa

    OdpowiedzUsuń