sobota, 23 lutego 2013

Leśna łazienka na poddaszu

    To wnętrze nie było proste do zaprojektowania, ze względu na swój dziwny kształt ("rozjechana" litera Z), którego nie udało nam się "wyprostować" nawet pomimo ingerencji w układ ścian działowych w całym domu. Dlatego też musiałam bardzo się starać, aby ten mankament ukryć, a nawet zrobić z niego atut. Inwestorzy wybrali do tego pomieszczenia bardzo ciekawe płytki Natura di Terra Foresta w kolorze Marrone. Imitują one, choć nie dosłownie szerokie i długie drewniane deski. Kiedy tylko zobaczyłam te płytki, na myśl przyszła mi kultowa tapeta Cole&Son z kolekcji New Contemporary, która początkowo chciałam zastosować w tym projekcie.



 No właśnie... chciałam, ale tego nie zrobiłam. Tapeta wprawdzie kultowa, ale nieco już oklepana. Również jej wytrzymalość na wilgoć i wodę (bliskość umywalki) mnie zastanawiała. Postanowiłam wiec trochę przetworzyć ten motyw i na stronie www.pixers.pl znalazłam nieco bardziej realistyczną grafikę, która świetnie pasuje do mojej wizji. Fototapeta na podkładzie winylowym, a więc przeznaczonym specjalnie do łazienek i kuchni na pewno sprawdzi się tu lepiej.






autor widoków 3D - Krzysztof Stepaniuk



5 komentarzy:

  1. Bardzo pieknie wnętrze , super wygląda ma swój styl jest po prostu śliczne . Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wnętrze, bardzo wysmakowane:) Pozdrowienia od Dobrze Mieszkaj!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. Aż żałuję, że ja nie mam takiej fantazji żeby cośtakiego wymyślić i wykonać.

    OdpowiedzUsuń