poniedziałek, 28 maja 2012

Lenny Kravitz

    Nie, nie pomyliłam się, nie bedę dziś pisać o muzyce mimo, że stanowi ona ogromną część mojego życia. Nie będę też pisać o niewątpliwej urodzie wokalisty ;). Nie wszyscy wiedzą, że Lenny jest także... projektantem wnętrz. W 2003 roku piosenkarz założył Kravitz Design Inc. - firmę, która z powodzeniem projektuje luksusowe apartamenty w hotelach na Florydzie i prywatne luksusowe wnętrza na całym świecie. Mało tego - Kravitz projektuje także meble. Wspólnie z Philippem Starckiem stworzył dla Kartella kolekcję krzeseł "Goes rock". Oprócz tego zaangazował się także w projektowanie mebli wypoczynkowych dla Custom Furniture, czy luksusowego oświetlenia we wspólpracy ze Svarowskim. Jednym z najnowszych przedsięwzięć wokalisty jest wspólpraca z włoską firmą LEA Ceramiche. Jej wynikiem jest bardzo oryginalna kolekcja trójwymiarowych płytek ceramicznych GOCCIA. Inspiracją była tutaj spadająca i falująca woda, odzwierciedlenie gry światła i cienia na poruszającej się tafli. Wszystko w graficznych kolorach czerni i bieli. Poniżej próbka twórczości Lennego. Ja jestem pod wrażeniem.





Soho Apartment NY

Krzesła Kartell "goes rock"


Żyrandol Swarovski Crystal Palace Project





Kolekcja płytek ceramicznych Goccia LEA


źródło:
www.freshome.com
www.kravitzdesign.com
www.designboom.com

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają kreacje Lennego. ostatnio nawet Justin Timberlake zaczął zajmować się designem. Zresztą otworzył nawet swój sklep online - Homemint.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mieszkanie - godne gwiazdy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń