sobota, 18 lutego 2012

Szampan i Orzechy

    Nareszcie udało się nam zrobić więcej zdjeć w domu w Choroszczy! Wnętrze jest juz prawie skończone - teraz zapełnia się dodatkami, najwiecej brakuje w sypialni.
Najważniesze meble i sprzęty użyte we wnętrzu:
1. Stół i krzesła w jadalni - Woodways, kolekcja Mona
2. Lampy nad stołem - Massive Taxinge
3. Żyrandol w hallu - Italux Vapor
4. Zestaw wypoczynkowy Livingroom by Mebelplast Eva Minge, kolekcja Queen
5. Meble kuchenne - fornir orzechowy i mdf lakierowany w kolorze szampana
6. Wykończenie sciany nad blatami, fronty szaf w hallu - tapeta laminowana w szkle Lustrous Brilance Redefined JH 313 00
7. Blaty; czarny granit; Andrex
8. Łóżko w sypialni: Bydgoskie Meble, kolekcja Star
9. Tapeta na ścianie i suficie Harrison Prints PIAZZA kolor: ZZ50207
10. Wykonczenie kominka i słupa - płytki z łupka Azteca Kerstone Etna

1 komentarz:

  1. Ogólnie nie jestem fanką tego wnętrza, choć podobają mi się niektóre elementy, jak np. lampy wiszące nad stołem w jadalni. ładnie udekorowane okna, dość skromnie, ale z wyrazem. natomiast nie przypadła mi do gustu kolorystyka i meble, szczególnie sofa i pufy.

    OdpowiedzUsuń