Wystąpił błąd w tym gadżecie.

czwartek, 27 lutego 2014

Jak wszystko zepsuć a potem naprawić - czyli łazienka z płytek Macieja Zienia

   Wczoraj, trochę z przekory, zamieściłam na swoim prywatnym facebooku takie oto zdjecie:



 To co widać za moimi plecami przypomina bardziej krajobraz po bitwie - niż miejsce realizacji  następnego projektu. Również moja mina zdradza, że w tej gęstwinie kabli, gruzu i starych desek w pierwszym momencie trudno jest zebrać myśli. Musicie mi uwierzyć na słowo, ale tam, gdzie widać okno - będzie łazienka! No cóż, czasem trzeba coś zniszczyć - po to, żeby wnętrze urodziło się na nowo w całkiem nowej formie, a przede wszystkim dostosowane do potrzeb Użytkowników. I tak będzie w tym przypadku - całe poddasze domu zostanie zaadaptowane na drugi poziom istniejącego już mieszkania. Niżej jest część dzienna, a tu powstanie wygodna część prywatna z trzema sypialniami i łazienką. Właściciele postanowili zachować stare podłogi na legarach i nadać im tak modny teraz biały kolor. Jestem bardzo ciekawa ostatecznego efektu. Poniżej wizualizacje łazienki, które są próbką tego, w jakim stylu będą urządzone wnętrza. Monochromatyczna kolorystyka, minimalizm z nutą romantyczną i płytki z uzupełniających się wzajemnie kolekcji Macieja Zienia dla Tubądzina - to coś, co Inwestorom przypadło do gustu najbardziej. Jak widać na zdjęciu pomimo, iż wnętrze łazienki jest niewielkie (ok. 7 mkw.) - musi pełnić także miejsce pralni z prawdziwego zdarzenia. Dlatego tez wspólnie postanowiliśmy, że pralka, suszarka, kosze na brudną bieliznę i detergenty zostaną sprytnie ukryte w zabudowie meblowej. Wydaje mi się, ze się udało!
 






 
Wizualizacje: arch. Krzysztof Stepaniuk
 
 

55 komentarzy:

  1. Na pierwszych zdjęciach trzeba przyznać, że nie wyglądało to zbyt dobrze, ale później już było coraz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie może być - jest bardzo klasycznie, sterylnie, funkcjonalnie... ale jednak brakuje mi tam jakichś kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo ładna, ale trochę przeszkadza mi ten mroczny odcień podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podłoga w rzeczywistosci jest dużo jaśniejsza - to płytka imitująca drewno w delikatnym odcieniu szarości. Czasem praktyczne podejście zwycieza - wiele osób boi się białej podłogi w łazience i trudno wtedy z tym dyskutować. Niestety musimy liczyć się ze zdaniem Inwestora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszła wizualizacja ale szkoda że nie ma zdjęcia już ukończonego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualizacja zapowiada się ciekawie, czekamy na efekt finalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te płytki zaprojektowane przez Zienia, szukałem mozaiki białej i trafiłem właśnie na produkty z Tubądzin. Właśnie się zastanawiam nad prostokątami na podłodze. Ciekawy patent z meblami w łazience, cały projekt wygląda luksusowo i nowocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zień i płytki... Czego to ludzie nie wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ten Zień jest zdolny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zień dobry na wszystko :)
    Zapraszam na moją stronę internetową, na której dostępna jest duża oferta mebli na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Z płytkami Zienia wszystkie łazienki wyglądają dobrze :)
    Zapraszam do zapoznania się ofertą różnego rodzaju kominków dostępnej na mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wpis, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zień jak zawsze się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zimne kolory niezbyt bym się czuł w takiej łazience w domu lecz wygląda bardzo luksusowo i wydaje się łatwa do utrzymania w czystości wszędzie śliczne kafelki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wygląda tylko trochę monotematycznie. Biało czarne jakoś do mnie nie przemawia wolę bardziej skomplikowane połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się takie połączenie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba takie wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no wygląda świetnie :O Taka łazienka pewnie sporo was kosztowała... Coś takiego bym sobie sam zrobił ale skąd na to pieniądze brać ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie to idealna ilustracja do powiedzenia "początki są zawsze trudne". :))) Gotowa łazienka będzie bardzo funkcjonalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem dlaczego, ale polaczenie bieli i szarosci bardziej mi pasuje do wystoju biura, anie lazienki... rzeczywiscie jest dosc chlodno i ponuro, ale pewnie taka byla wola wlascicieli!!! a 7 metrow to wcale nie taka mala lazienka, mieszkancy blokow najczesciej borykaja sie z pomieszczeniami max 5-metrowymi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę taka biała ta łazienka... Jednokolorowa strasznie może by chociaż coś tam podać jakieś akcenty kolorystyczne ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Łazienka jest mega, gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory jak na lazienkę przystało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba zrobie sobie podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wyobrazni, super pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pomysł bardzo dobry, ale mi by się nie chciało robić tego wszystko bardzo dużo pewnie było z nią problemów

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy wpis, ogólnie bardzo dobrze mi się to czyta, czekam na kolejne !

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygląda ta łazienka, ale pewnie też sporo kosztują takie rozwiązania, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie odnowiona łazienka. Można by rzec że jak nowa, też bym chciał tak odnowić łazienkę żeby tak wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyszło ale ile to kosztowało całe ? Bo nie wiem czy się opłaca !

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezeli chodzi o płytki Zienia, to raz miałem okazję je wykorzystać w przestrzeni między szafkami kuchennymi. Nie pamiętam, jak nazywała się kolekcja, ale były to takie płytki cegiełki, o różnych wymiarach, z których można było ułożyć taki tetris. Jedyna ich wada, to że po przecięciu brzegi już nie były identyczne, gdyż płytka na środku była grubsza niż na brzegach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że został ogrom pracy w ten projekt. Gratuluje pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czysto, schludni i ładnie, po prostu nie może się nie podobać tak łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sprawa,, wygląda cudownie i tak czysto. A ja ostatnio robiłem sobie testy z krwi na alergię, no i okazało się, że mam uczulenie na roztocze. Dlatego utrzymywanie czystości to dla mnie coś o co musze dbać na codzień, bo inaczej może być źle.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem w szoku, że tak fajnie może wszystko wyglądać. Osobiście do głowy by mi nie przyszło zeby tak to wykonać. Normalnie pełen podziw. A słyszeliście o programie do PIT? Jeśli nie to polecam się z nim zapoznać, bo naprawde opłaca się pobrać go i wypełniać PIT samemu. Jest to naprawde bardzo prosta sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  36. No naprawde wszystko pięknie wygląda, a co najważniejsze jest schludnie i tak czysto.

    OdpowiedzUsuń
  37. O w mordę! To się nazywa fachowiec: żeby z takiego syfu zrobić tak piękną łazienkę potrzeba wielu lat doświadczenia i masę umiejętności. Gratuluję świetnie wykonanej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję tak świetnego wykończenia łazienki :) Mam nadzieję, że pojawi się tutaj jeszcze sporo takich metamorfoz, bo szukam inspiracji do swojego domu.

    OdpowiedzUsuń