niedziela, 8 maja 2011

Wiosenne porządki

Powoli w mojej głowie kształtuje się ostateczna koncepcja wyglądu i zawartości tego raczkującego jeszcze bloga. W pierwotnym zamyśle miał on prezentować jedynie realizacje i koncepcje moich projektów, lecz, jak zwykle, życie dopisało trochę inny scenariusz. Projektując nowe wnętrza muszę ciągle śledzić aktualne trendy i to nie tylko w wystroju i aranżacji wnętrz. Inspiracją jest też dla mnie architektura, moda, muzyka. Przyłapałam się na tym, ze w moim komputerze zaczyna panować coraz większy bałagan, ponieważ często pod wpływem impulsu zapisuję w przypadkowym miejscu rzeczy, które mnie w jakiś sposób zachwyciły, zainteresowały, dały do myślenia.... Tak wiec blog od tej pory będzie miejscem, które zbierze te wszystkie inspiracje troche brzydko mówiąc " do kupy". I mam nadzieję że od tej pory dysk komputera przestanie być designerskim śmietnikiem. Takie jest postanowienie, a jak będzie w rzeczywistosci?? Mam nadzieję, że będę konsekwentna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz